Pojedyncze siłowniki podskrzyniowe NUMMI TT i SUT są wykorzystywane w pojazdach i przyczepach z wywrotem trójstronnym i tylnym. Kompaktowe rozmiary, niska waga i szybki mechanizm wywrotu to spore zalety w przypadku takich rozwiązań.

 

Siłowniki podskrzyniowe SUT i TT różnią się między sobą kołyską i systemem automatycznego ogranicznika wywrotu. Zastosowano w nich ten sam cylinder, który może być wyposażony w mocowanie kuli TT lub SUT. Obydwa siłowniki mają niewielkie wymiary zewnętrzne, co umożliwia ich montaż, gdy jest mało miejsca. Ich maksymalne ciśnienie robocze dochodzi do 280 bar, a maksymalne obciążenie w zależności od modelu waha się od 14 do 32 t.

 

Bezpieczne

Automatyczny ogranicznik wywrotu SUT zatrzymuje wysuw cylindra zanim mulda wywrotki osiągnie zamierzony kąt. Zestaw ten również chroni pierścienie ograniczające wysuw członów cylindra. Pakiet zawiera potrzebne dźwignie zwalniające, hydrauliczny bądź pneumatyczny zawór odcinający i elementy montażowe. Ogranicznik i dźwignie montowane są na kołysce siłownika, bez ingerencji w ramę wywrotki, co sprawia, że system ogranicznika wywrotu jest kompaktowy i wydajny, co doceniają zarówno firmy zabudowujące, jak i użytkownicy końcowi.

 

 


Siłowniki podskrzyniowe NUMMI TT i SUT:

– Zajmują niewiele miejsca.

– Mają szybko działający mechanizm wywrotu.

– Wyróżniają się niską wagą cylindra i tylko nieznacznie zmniejszają masę użyteczną pojazdu.

– Mają kompaktowy ogranicznik wywrotu.


 

Gwarancja trwałości

Powlekanie siłowników hydraulicznych Nummi twardym chromem zapewnia bardzo długi okres użytkowania każdego z nich. Ponadto proces ten wpływa na zwiększenie trwałości, a gładka powierzchnia minimalizuje tarcia, ogranicza zużywanie się uszczelnień. Każda część mechanizmu została tak zaprojektowana, by mogła pracować w ekstremalnych warunkach. Dolne prowadzenia tulei są napawanym brązem.

W cylindrach podskrzyniowych jest jedno napawane prowadzenie, a w cylindrach podwójnych i frontowych – dwa. Tuleje w końcowej fazie produkcji pokrywane są specjalnym woskiem, który uszczelnia i wygładza powierzchnie tulei. To wystarcza na cały okres użytkowania cylindra, ale pod warunkiem, że nie będzie się poddawać cylindra myciu rozpuszczalnikami ani parą pod wysokim ciśnieniem.

Siłowniki NUMMI są produkowane w Finlandii od 1953 r. W Polsce rozwiązania te stosują, tacy producenci jak: ISTRAIL, KH-KIPPER, MEGA, NTB – NORDIC TRUCK BODIES, SOMMER, CONTAINER MODUL, BODEX, FEBER, CMT-Chojnice, SKIBICKI, SIGMA PROJECT, SLT-GROUP i ELBO. Decydując się na zakup nowej wywrotki zawsze zapytaj producenta o dostępność siłownika NUMMI.

 

www.nummi.pl