Czasu nie można kupić… A może jednak?

C

19-03-2021

Ocenia się, że pandemia przyspieszyła rozwój życia w sieci o około 7 lat. To co wydawało nam się jeszcze rok temu niemal niemożliwe – zdalna nauka czy praca – dzisiaj stało się naszą rzeczywistością.

W wyniku tych zmian wzrosła liczba przesyłek i wymagania odnośnie transportu. Nikogo nie trzeba przekonywać, że czas jest wartością niezwykle cenną w logistyce, gdzie każda godzina ma znaczenie, by maksymalnie szybko i sprawnie dostarczyć towar do wyznaczonego punktu. Tutaj bardzo dobrym rozwiązaniem okazuje się być system wymiennych nadwozi BDF.

Szyte na miarę

W firmie Redos Trailers z Nowego Tomyśla wierzą, że system ten to już teraźniejszość. Wykorzystanie tego typu pojazdu w łańcuchu dostaw, przekłada się na zmniejszenie kosztów logistyki oraz daje większe możliwości optymalizacyjne w zarządzaniu, a więc i zaoszczędzenie tak cennego czasu. Redos współpracuje z wieloma partnerami krajowymi i zagranicznymi, którzy zdecydowali, że to rozwiązanie będzie świadczyć o sile i elastyczności ich transportu. Ogromnym plusem tej współpracy jest to, że partnerzy otrzymują pełną paletę rozwiązań odpowiadających ich potrzebom. Zarówno uzbrojenia podwozia, produkcję przyczep i na nadwoziach skończywszy. I to nadwoziach typu „firanka”, skrzynia, czy furgon.

PROMOCJA

PROMOCJA

Jeszcze bardziej można zyskać na czasie, gdy system BDF będzie zastosowany zarówno na podwoziu, jak i przyczepie. Jeśli przewożone ładunki są lekkie i objętościowe, wtedy idealnym rozwiązaniem okazuje się przyczepa centralnoosiowa, jeśli jednak ważny jest duży tonaż i spore możliwości manewrowe, wtedy warto pomyśleć o przyczepie na obrotnicy.

 

Lekkie i wytrzymałe

BDFy są idealnym narzędziem w branżach wymagających szybkiej i zdecydowanej reakcji na zmieniające się trendy w zakresie ilości oraz rodzaju ładunków. Cechą charakterystyczną kontenerów produkowanych przez Redos Trailers jest ich niska masa własna – najlżejsze ważą zaledwie 2380 kg. To wcale nie oznacza, że zmniejszona jest wytrzymałość. Wprost przeciwnie! Dużym plusem jest również to, że stalowe ramy pośrednie, które są cynkowane ogniowo w całości, są bardzo lekkie i wytrzymałe. Pozwala to na osiągnięcie kolejnych oszczędności przez firmy transportowe, które zdecydowały się na współpracę z tym producentem. Redos bardzo mocno akcentuje indywidualne podejście do każdego partnera i jego potrzeb.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
Truck & Van 03/2021
TSL Biznes 03/2021
C