Gniotpol Trailers – targi systemów wymiennych BDF

C

24-10-2018

Na wydarzeniu zostały zaprezentowane najnowsze rozwiązania dotyczące systemów wymiennych BDF. W pierwszym, inauguracyjnym dniu targów odbyło się oficjalne otwarcie nowej hali montażowej oraz drogi dojazdowej do Zakładu Produkcyjnego w Malni – inwestycji wartych ponad 10 mln złotych. W nowej hali o powierzchni zabudowy ok. 2,5 tys. m2, usytuowano 22 nowoczesne stanowiska montażowe do produkcji systemów zabudowy samochodów ciężarowych z zestawami przyczep dwuosiowych i jednoosiowych. To pozwoli na zwiększenie produkcji z obecnych 1100 szt. do 1500 szt. jednostek transportowych rocznie, z zachowaniem rezerwy na kolejne 500 szt.

Na wydarzeniu zostały zaprezentowane najnowsze rozwiązania dotyczące systemów wymiennych BDF. W pierwszym, inauguracyjnym dniu targów odbyło się oficjalne otwarcie nowej hali montażowej oraz drogi dojazdowej do Zakładu Produkcyjnego w Malni – inwestycji wartych ponad 10 mln złotych. W nowej hali o powierzchni zabudowy ok. 2,5 tys. m2, usytuowano 22 nowoczesne stanowiska montażowe do produkcji systemów zabudowy samochodów ciężarowych z zestawami przyczep dwuosiowych i jednoosiowych. To pozwoli na zwiększenie produkcji z obecnych 1100 szt. do 1500 szt. jednostek transportowych rocznie, z zachowaniem rezerwy na kolejne 500 szt.

Kolejne dni Targów poświęcone były spotkaniom z Dostawcami, Klientami zagranicznymi i krajowymi oraz przedstawicielom central producentów podwozi ciężarowych. W poniedziałkowym spotkaniu odbył się panel dyskusyjny poświęcony systemom wymiennym BDF, którego prowadzącym był redaktor Marek Loos a wśród prelegentów zasiedli praktycy, wykorzystujący systemy wymienne BDF od wielu lat: Grzegorz Woelke, Jan Załubski, Leszek Guderski i Jan Dzierżawa.

„System wymienny BDF to ogromna szansa na zrewolucjonizowanie logistyki w firmie. Dzięki wymiennym nadwoziom możliwa jest optymalizacja łańcucha dostaw. Korzystanie z systemu BDF oszczędza czas: dzięki możliwości pozostawienia nadwozia nie musimy czekać na załadunek, co eliminuje przestój samochodów. Wykorzystanie BDF jest także wygodniejsze: klient sam decyduje kiedy podjąć się rozładunku, co oznacza, że nie ma presji czasu i nie poświęca swojej powierzchni magazynowej”– mówi Jacek Leńczuk – Dyrektor ds. Handlu i Członek Zarządu firmy Gniotpol. „Dlaczego nasze systemy BDF różnią się od pozostałych? Znając problemy z którymi spotykają się nasi Klienci niezmiennie dążymy do obniżenia masy własnej naszych produktów, co pozwala na przewóz większego tonażu przy spełnieniu wymagań dopuszczalnej masy całkowitej”.

PROMOCJA

PROMOCJA

Podczas targów IMS firma Gniotpol Trailers zaprezentowała innowacyjne podejście konstrukcyjne, w postaci najnowszych produktów swojej nowej gamy pojazdów użytkowych BDF.
Targi IMS odwiedziło ponad 250 gości z kraju i zagranicy.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
Truck & Van 03/2021
TSL Biznes 03/2021
C