Toyota wspólnie z firmą tuningową Carlex Design opracowała limitowaną edycję Toyoty Hilux Hilly, która stanowi połączenie terenowych umiejętności z designerskim wyglądem. Model jest produkowany w ograniczonej liczbie 500 egzemplarzy, a każdy z nich otrzymuje tabliczkę z indywidualnym numerem.

Toyota Hilux 8. generacji zadebiutowała w polskich salonach w połowie 2016 roku. Hilux wyróżnia się doskonałymi możliwościami terenowymi, ładownością 1000 kg, nowoczesnym silnikiem D-4D 2.4, spełniającym normę Euro 6 oraz wysokim komfortem i bogatym wyposażeniem. Ceniony na całym świecie za jakość, wytrzymałość i niezawodność, Hilux jest jednym z najpopularniejszych pickupem w Polsce. Toyota Motor Poland nawiązała współpracę z globalną firmą tuningową Carlex Design, której efektem jest limitowana edycja Hilux Hilly.

Stylizacja Toyoty Hilux Hilly

Masywna sylwetka została podkreślona 13-elementowym pakietem do tuningu nadwozia. Uwagę zwracają w największym stopniu nowe zderzaki i nowy grill, a także nakładki na maskę, poszerzenia błotników i tylny spojler. Hilux Hilly otrzymał także ramki tylnych lamp, nakładkę wlewu paliwa oraz zestaw osłon przeciwbłotnych. Model jest dostępny w dwóch kolorach – białym perłowym i czarnym metalik.

Luksusowe wnętrze

Pod względem Designu i wyposażenia, Hiluxa zrównuje się z rodzinnymi SUV-ami. Hilux Hilly wynosi jakość wnętrza pickupa Toyoty na wyższy poziom, stanowiąc odważniejszą alternatywę dla SUV-a. Fotele otrzymały specjalną tapicerkę z naturalnej skóry Nappa z wytłoczonym logo Hilly. Model został ponadto wyposażony w zmodyfikowaną, sportową kierownicę pokrytą dwoma rodzajami skóry. Na tunelu centralnym każdy egzemplarz otrzymuje oryginalną plakietkę z numerem egzemplarza z limitowanej serii.

Rasowa terenówka

Hilux jest znany ze swojej odporności w trudnym terenie. Dzięki podwoziu z ramą podłużnicową, wzmocnionej strukturze skrzyni ładunkowej, udoskonalonemu napędowi 4×4 i większej ładowności, Hilux wyznacza standardy dla pickupów przeznaczonych do ciężkiej pracy.

Limitowana wersja Hilly otrzymała dodatkowo system podnoszenia zawieszenia firmy Pedders, który zwiększa możliwości auta w trudnych warunkach. Seryjne koła zostały zastąpione aluminiowymi poszerzonymi obręczami 18” z oponami BFGoodrich All Terrain 265/60 R18. Ciekawostką jest indywidualny układ wydechowy wyposażony w system generujący sportowy dźwięk układu wydechowego V8, sterowany za pomocą aplikacji mobilnej, dzięki któremu Hilly podczas jazdy wydaje brzmienia jak auto rajdowe.

Hilux jest napędzany 16-zaworowym, 4-cylindrowym silnikiem 2,4 l D-4D z systemem Start Stop i turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek, legitymującym się mocą 150 KM i momentem obrotowym 400 Nm dostępnym w przedziale 1 600–2 000 obr./min. Średnie zużycie paliwa wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 to tylko 178 g/km.