Po zeszłorocznym debiucie również w tym roku pochodzący z Monachium start-up LoadFox weźmie udział w międzynarodowych targach TransLogistica Poland 2018. W tym roku przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w lepszym wykorzystywaniu zasobów w europejskim transporcie lądowym, wraz z RIO, cyfrową marką Traton, będzie prezentować się na stanowisku C13. Goście będą mieć doskonałą okazję do zapoznania się z portfolio osiągnięć oraz zespołem LoadFox na miejscu.
„W zeszłym roku zdobyliśmy wiele cennych doświadczeń i ważnych kontaktów w Warszawie. Od 2017 jesteśmy obecni na polskim rynku i chętnie spotkamy się z naszymi partnerami na targach oraz postaramy się przekonać do siebie nowych klientów, aby dalej rozwijać się w Polsce” mówi Sebastian Sorger, CEO w LoadFox.
W Polsce niemal 84% transportu (lądowego) odbywa się drogami. „Aby wesprzeć ten rodzaj działalności LoadFox oferuje inteligentne narzędzie do optymalizacji tras ciężarówek. Specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw logistycznych opracowaliśmy oszczędne i praktyczne rozwiązania, które pozwalają uniknąć pustych przejazdów” wyjaśnia Agnieszka Kroplewska, Sales Manager Polska, która od 2017 roku odpowiedzialna jest za rozwój firmy w Polsce, a wcześniej sama pracowała w branży spedycyjnej.
Inteligentny algorytm na platformie LoadFox w optymalny sposób planuje rozkład ładunków, co gwarantuje oszczędną i wydajną współpracę pomiędzy spedytorami i przewoźnikami. Lepsze wykorzystanie ładowności ciężarówek to lepsza rentowność klientów przy jednoczesnej redukcji ruchu pojazdów ciężarowych i mniejszej emisji spalin.
TransLogistica Poland, która po raz szósty odbywa się w Warszawie, to ważne wydarzenie w kalendarzu branży logistycznej w Europie Środkowej i Wschodniej. Polska odgrywa coraz ważniejszą rolę na europejskim rynku logistycznym. Wzrost zapotrzebowania na usługi logistyczne spowodowany jest przez ciągły wzrost w sektorze przemysłowym oraz rosnącą konsumpcję.