Pomimo ograniczeń spowodowanych koronawirusem, 1700 partnerów serwisowych Schmitz Cargobull jest gotowych do pomocy. Biorąc pod uwagę krajowe regulacje, części zamienne są dostarczane zarówno do partnerów serwisowych, jak i do klientów.

W tych trudnych czasach szybki i bezpieczny serwis jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Firmy transportowe i ich kierowcy dostarczają wszystkim niezbędne produkty, a my wraz z naszymi partnerami sieciowymi pomożemy im skutecznie utrzymać łańcuch dostaw – zapewnia Boris Billich, dyrektor sprzedaży Schmitz Cargobull.
Jak dotąd dostawa części zamiennych za pośrednictwem sieci logistycznej przebiegała bez istotnych ograniczeń. Dostawy są stabilne z nielicznymi wyjątkami. Codziennie monitorujemy sytuację. Nasi partnerzy serwisowi są gotowi do pomocy we wszystkich krajach, chociaż niektórzy mogą mieć skrócone godziny pracy. Całodobowa pomoc drogowa Schmitz Cargobull Euroservice działa be zmian – dodaje Boris Billich.