Firma Verizon Connect nawiązała współpracę z Iveco, wiodącym producentem pojazdów użytkowych i przemysłowych. Celem jest zapewnienie klientom wglądu w szereg parametrów dotyczących ich floty dzięki kompleksowym usługom telematycznym i mobilnemu oprogramowaniu do zarządzania personelem. Rozwiązanie Verizon Connect Fleet and Workforce zapewnia informacje o pojazdach i kierowcach, które firmy każdej wielkości mogą wykorzystać do optymalizacji swojej działalności. Zarządzanie flotą Iveco przez Verizon Connect jest już dostępne w nowych lekkich pojazdach użytkowych Iveco Daily.

Klienci Iveco w momencie zakupu mogą wybrać jeden z trzech planów Verizon Connect: Fleet Essential bez tachografów, Fleet Essential z tachografami oraz Fleet Enhanced z tachografami oraz zdalnym pobieraniem danych, które umożliwia terminowe, zgodne z wymogami prawnymi gromadzenie informacji z kart kierowców i tachografów. Cotygodniowe raporty opisujące pracę kierowcy i pojazdu oraz zużycie paliwa zapewniają menedżerom flot informacje o aktywności pracowników oraz ułatwiają zarządzanie zgodnie z europejskimi przepisami dotyczącymi tachografów. Jako rozszerzenie wszystkich trzech planów dostępne jest także rozwiązanie Workforce Essential do zarządzania pracownikami mobilnymi.

Integracja z platformą Verizon Connect to dodatkowa wartość i korzyści dla klientów Iveco, dzięki czemu dostają więcej, niż wyjątkowe pojazdy. Instalacja rozwiązania Verizon Connect w wybranych nowych pojazdach ułatwia naszym klientom prowadzenie działalności gospodarczej oraz zapewnia im lepszą kontrolę nad firmą – wskazuje Fabio Santiago, dyrektor ds. usług TCO w Iveco.

Tak wysoki poziom usług oraz korzyści dla klientów może być osiągnięty jedynie poprzez głęboką integrację Verizon Connect i pojazdów Iveco. Dzięki możliwości zarządzania flotą Iveco za pomocą Verizon Connect nasi klienci mają do dyspozycji rozwiązania zapewniające zwiększenie bezpieczeństwa, produktywności oraz wydajności swoich flot – dodaje Dan Levy, dział OEM w Verizon Connect.