Na początku lutego 2021 roku do sklepu internetowego Krone zgłosił się 10-tysięczny użytkownik. Z zamówień online korzysta coraz więcej klientów i partnerów serwisowych z wielu krajów, od Chile po Rosję.

 

 

 

Nowoczesne centrum dystrybucyjne w Herzlake zostało otwarte w lutym 2018 roku. Ma powierzchnię 38 000 mkw., a jego częścią jest 12-poziomowa hala o powierzchni 8400 mkw. Na 17 500 palet i w 16 000 małych pojemników składowane są części do naczep Krone, które następnie docierają do użytkowników i serwisów. Ogółem dostępnych jest 70 000 różnego rodzaju części, od A jak czujnik ABS-u, do Z jak profil Z. Oferta obejmuje części do wszystkich produktów Krone: naczep i przyczep, nadwozi wymiennych i samochodów kurierskich. Ogółem 40 pracowników serwisu wysyła ponad 23 000 artykułów miesięcznie w najkrótszym możliwym czasie.

Zarejestrowani w sklepie użytkownicy mogą zamawiać części bardzo szybko, wystarczy, że zeskanują kod QR na tabliczce znamionowej pojazdu. Jeśli są już zarejestrowani, system od razu skieruje ich do katalogu, z którego mogą wybrać potrzebne części.

Obecnie firma Krone poszerzyła ofertę o części do pojazdów innych marek. W styczniu 2021 roku Krone wprowadziło wysokiej jakości zamienniki marki Krone Trusted, które są tańszą alternatywą wobec elementów oryginalnych.

– Dzięki Krone Trusted jesteśmy teraz w stanie konsekwentnie rozszerzać naszą strategię sprzedaży części zamiennych, a tym samym jeszcze lepiej zaopatrywać naszych klientów – powiedział Ralf Faust, dyrektor działu serwisu Krone.