Od 11 czerwca produkty firmy AS-PL można znaleźć w brytyjskim katalogu produktów MAM Software Autocat v8. Firma kontynuuje strategię dynamicznego rozwoju i poszerzania poziomu rozpoznawalności swojej oferty.

Baza MAM to występujący w formie elektronicznej, zbiór części do pojazdów, który pozwala szybko i dokładnie odnaleźć wyszukiwane komponenty. Oprócz prostego w obsłudze interfejsu, katalog cechuje się możliwością dostępu do systematycznie aktualizowanej bazy produktów.

      

System Autocat v8 ma także na celu ułatwienie kontaktu z dostawcami. Dzięki niemu można m.in. śledzić status wiadomości związanych z zapytaniem na temat dostaw.
Intensywny rozwój firmy przyczynił się do powołania w 2017 roku nowej spółki o nazwie AS-PL UK Ltd. działającej na rynku brytyjskim.

„Obecność w katalogu MAM to przejście na wyższy poziom w hurtowej sprzedaży części motoryzacyjnych. Zależy nam na zwiększeniu rozpoznawalności naszych produktów wśród brytyjskich i irlandzkich klientów, także tych potencjalnych. Dlatego kładziemy duży nacisk na nowoczesne rozwiązania informatyczne, takie jak, nowa witryna internetowa czy też sklep internetowy, które zostały uruchomione w tym roku. Kontynuacją naszej polityki jest proces, który zakończył się dołączeniem produktów AS-PL do platformy MAM.” – mówi Kevin Sharp – Dyrektor ds. Sprzedaży na rynki UK i IE w AS-PL UK.

Pod koniec ubiegłego roku nowo powstała Spółka została certyfikowanym członkiem federacji IAAF (The Independent Automotive Aftermarket Federation), która jest odpowiednikiem polskiego SDCM (Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych) na rynku brytyjskim.

„Prośby o wizytę w zakładach firmowych w Gdańsku i Lubichowie są na tyle duże, że ich organizacja staje się coraz trudniejsza, ale robimy co możemy, aby ułożyć harmonogram, który będzie odpowiadał każdemu” – podsumowuje Dyrektor ds. Sprzedaży UK i IE.

„Umieszczenie naszej oferty w katalogu MAM jest kluczowym elementem z punktu widzenia rozwoju firmy na rynku Wielkiej Brytanii i Irlandii. To nie tylko zwiększenie świadomości klientów odnośnie bazy produktów, ale także promocja marki oraz regionu” – dodaje Krzysztof Falk – Dyrektor Operacyjny w AS-PL.