Kögel dla branźy spedycyjnej i budowlanej

C

17-03-2017

Na targach Transport Compleet w Hardenbergu, Kögel zaprezentuje ofertę pojazdów skierowanych do branży spedycyjnej i budowlanej. W dniach od 21 do 23 marca 2017 r. goście odwiedzający stoisko 406 w hali 4, będą mogli dokładnie przyjrzeć się naczepie Cargo Kögel z wyposażeniem RoRo przygotowanej specjalnie na potrzeby rynku Beneluksu. Prezentowana naczepa skrzyniowa wyróżnia się wyposażeniem seryjnym i różnymi możliwościami wyposażenia indywidualnego.      Rama o wysokiej stabilności, na której rozmieszczono belki poprzeczne, jest zaprojektowana pod kątem transportu ciężkich ładunków, najróżniejszych warunków na drodze i codziennych załadunków. Nośność podłogi, przystosowanej do przenoszenia wysokich nacisków wózków widłowych, wynosi maks. 7,2 tony. Kögel Cargo ma poza tym bardzo niską masę własną i solidną zabudowę. Dzięki dwóm dachowym profilom pasowym przy otwartej bocznej plandece nie jest konieczne podpieranie kłonic. W wyposażeniu podstawowym masa własna wynosi około 6000 kg. Dzięki temu naczepa jest idealnym rozwiązaniem do ciężkich transportów.   Bezpieczeństwo i zabezpieczenie ładunku   W modelu Kögel Cargo przy otwartym dachu do wnętrza nie zwisają pasy, gdyż są one seryjnie zintegrowane w plandece dachowej. W ten sposób pasy nie zahaczą o znajdujący się w środku ładunek. Zabezpieczenie ładunku uzyskiwane jest dzięki zastosowaniu perforowanej zewnętrznej ramy stalowej typu Vario-Fix oraz 13 par zaczepów, z których każdy może mieć opcjonalną wytrzymałość na siłę rozciągająca 4000 kg. Cargo posiada również certyfikat zabezpieczenia ładunków wg normy DIN EN 12642 Code XL.   Wyposażenie RoRo o zwiększonej wytrzymałości   Prezentowany model posiada wyposażenie RoRo o zwiększonej wytrzymałości umożliwiające samodzielny transport na statkach i promach. Obejmuje ono ukośne wzmocnienia pomiędzy profilami wzdłużnymi i ramą zewnętrzną, zamkniętą płytę poślizgową o grubości dziesięciu milimetrów, dwa zawory podciśnieniowe i cztery pary zaczepów do mocowania ładunków o masie do 12 000 kg. Para standardowych zaczepów RoRo została zamontowana w przedniej części ramy w obszarze sworznia królewskiego na większą szerokość po stronie prawej i lewej.   Różnorodne wyposażenie indywidualne   Zaprezentowana na targach Transport Compleet 2017 naczepa Cargo może być oferowana z wyjątkowo bogatym wyposażeniem indywidualnym. W jego skład może wchodzić na przykład ocynkowana blacha stalowa o grubości dwóch milimetrów i wysokości 1250 mm z przodu po stronie wewnętrznej w przypadku większych obciążeń ściany czołowej. Ponadto prezentowany model wyposażony został w podwyższone zabezpieczenie przeciwwjazdowe ze wzmocnionymi stalowymi zderzakami. Ochronę przed najechaniem wózkiem widłowym stanowi ośmiomilimetrowy kątownik ze stali przechodzący przez całą szerokość, jak również zabezpieczenie z krzywką blokującą znajdujące się na środku płyty osłaniającej ramę.   Powłoka KTL: trwała ochrona przed korozją   W naczepie Kögel Cargo cała rama pojazdu jest chroniona przed korozją przy użyciu technologii nanoceramicznej oraz powłoki KTL, a następnie pokrywana jest warstwą lakieru UV.

Koegel Cargo 1Na targach Transport Compleet w Hardenbergu, Kögel zaprezentuje ofertę pojazdów skierowanych do branży spedycyjnej i budowlanej. W dniach od 21 do 23 marca 2017 r. goście odwiedzający stoisko 406 w hali 4, będą mogli dokładnie przyjrzeć się naczepie Cargo Kögel z wyposażeniem RoRo przygotowanej specjalnie na potrzeby rynku Beneluksu. Prezentowana naczepa skrzyniowa wyróżnia się wyposażeniem seryjnym i różnymi możliwościami wyposażenia indywidualnego. 

 

PROMOCJA

PROMOCJA

 

Rama o wysokiej stabilności, na której rozmieszczono belki poprzeczne, jest zaprojektowana pod kątem transportu ciężkich ładunków, najróżniejszych warunków na drodze i codziennych załadunków. Nośność podłogi, przystosowanej do przenoszenia wysokich nacisków wózków widłowych, wynosi maks. 7,2 tony. Kögel Cargo ma poza tym bardzo niską masę własną i solidną zabudowę. Dzięki dwóm dachowym profilom pasowym przy otwartej bocznej plandece nie jest konieczne podpieranie kłonic. W wyposażeniu podstawowym masa własna wynosi około 6000 kg. Dzięki temu naczepa jest idealnym rozwiązaniem do ciężkich transportów.

 

Bezpieczeństwo i zabezpieczenie ładunku

 

W modelu Kögel Cargo przy otwartym dachu do wnętrza nie zwisają pasy, gdyż są one seryjnie zintegrowane w plandece dachowej. W ten sposób pasy nie zahaczą o znajdujący się w środku ładunek. Zabezpieczenie ładunku uzyskiwane jest dzięki zastosowaniu perforowanej zewnętrznej ramy stalowej typu Vario-Fix oraz 13 par zaczepów, z których każdy może mieć opcjonalną wytrzymałość na siłę rozciągająca 4000 kg. Cargo posiada również certyfikat zabezpieczenia ładunków wg normy DIN EN 12642 Code XL.

 

Wyposażenie RoRo o zwiększonej wytrzymałości

 

Prezentowany model posiada wyposażenie RoRo o zwiększonej wytrzymałości umożliwiające samodzielny transport na statkach i promach. Obejmuje ono ukośne wzmocnienia pomiędzy profilami wzdłużnymi i ramą zewnętrzną, zamkniętą płytę poślizgową o grubości dziesięciu milimetrów, dwa zawory podciśnieniowe i cztery pary zaczepów do mocowania ładunków o masie do 12 000 kg. Para standardowych zaczepów RoRo została zamontowana w przedniej części ramy w obszarze sworznia królewskiego na większą szerokość po stronie prawej i lewej.

 

Różnorodne wyposażenie indywidualne

 

Zaprezentowana na targach Transport Compleet 2017 naczepa Cargo może być oferowana z wyjątkowo bogatym wyposażeniem indywidualnym. W jego skład może wchodzić na przykład ocynkowana blacha stalowa o grubości dwóch milimetrów i wysokości 1250 mm z przodu po stronie wewnętrznej w przypadku większych obciążeń ściany czołowej. Ponadto prezentowany model wyposażony został w podwyższone zabezpieczenie przeciwwjazdowe ze wzmocnionymi stalowymi zderzakami. Ochronę przed najechaniem wózkiem widłowym stanowi ośmiomilimetrowy kątownik ze stali przechodzący przez całą szerokość, jak również zabezpieczenie z krzywką blokującą znajdujące się na środku płyty osłaniającej ramę.

 

Powłoka KTL: trwała ochrona przed korozją

 

W naczepie Kögel Cargo cała rama pojazdu jest chroniona przed korozją przy użyciu technologii nanoceramicznej oraz powłoki KTL, a następnie pokrywana jest warstwą lakieru UV.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
Truck & Van 03/2021
TSL Biznes 03/2021
C