Klasa AAA na wszystkie osie

C

12-05-2017

MICHELIN X LINE Energy to gama opon na wszystkie osie, która może się poszczycić klasą AAA oporów toczenia. Dzięki temu zestaw składający się z ciągnika siodłowego i naczepy wyposażony w opony tej gamy i używany w transporcie dalekobieżnym pozwala zaoszczędzić nawet 1 litr paliwa na 100 kilometrów bez utraty trwałości ogumienia.   Opinie użytkowników są jednoznaczne – gama opon MICHELIN X LINE Energy gwarantuje rzeczywiste oszczędności paliwa w transporcie dalekobieżnym.   Z oponą MICHELIN X LINE Energy D2 315/70 R 22.5, pierwszą oponą na oś napędową klasy A oporów toczenia według europejskich norm etykietowania, Michelin oferuje przewoźnikom pierwszą kompletną gamę opon klasy AAA oporów toczenia na wszystkie osie. MICHELIN X LINE Energy F 385/55 R 22.5 na oś prowadzącą i MICHELIN X LINE Energy T 385/55 R 22.5 na osie naczep również otrzymały klasę A.   W porównaniu do poprzedniej generacji opon MICHELIN X LINE Energy (klasy BBA) montaż nowej gamy na całym pojeździe pozwala zaoszczędzić do 1 l paliwa na 100 km i tym samym obniżyć emisję CO2 o 2,66 kg. Średnia oszczędność paliwa z tego tytułu wyniesie 1 610 euro w pierwszym życiu opony (przed pogłębianiem i bieżnikowaniem). Wraz z oszczędnościami na paliwie opony zachowują pozostałe osiągi opon Michelin, czyli przebieg w km oraz bezpieczeństwo użytkowania.   Opony gamy MICHELIN X LINE Energy klasy AAA na wszystkie osie – prowadzącą, napędową i wleczoną – powstały w oparciu o innowacyjne technologie:   - REGENION: Elementy rzeźby bieżnika uzyskane w wulkanizacji w formach wydrukowanych w technologii 3D regenerują się z każdym kilometrem, zapewniając optymalną przyczepność opony w każdych warunkach przez cały okres jej użytkowania. Wraz ze zużywaniem się bieżnika odsłaniają się w nim nowe rowki gwarantujące nieprzerwaną mobilność.   - SILICION: Innowacyjna mieszanka gumy Pierwsze opony ciężarowe zawierające krzemionkę w bieżniku, która znacząco zmniejsza opór toczenia opony oraz obniża zużycie paliwa pojazdu.   - INFINICOIL: Kord stalowy o długości aż do 400 metrów nawinięty wzdłuż osi toczenia opony tworzy opasanie zwiększające stabilność opony w całym okresie eksploatacyjnym. Opona z technologią InfiniCoil cechuje się większą wytrzymałością, wyższym indeksem nośności i większym bezpieczeństwem użytkowania w trudnych warunkach drogowych.   - CARBION: Mieszanka gumy powstała w innowacyjnym procesie łączenia składników w fazie ciekłej. Mieszanka charakteryzuje się większą jednorodnością z korzyścią dla trwałości, a zatem przebiegu opony.  

MICHELIN X LINE ENERGY F 385 55 R 22.5aMICHELIN X LINE Energy to gama opon na wszystkie osie, która może się poszczycić klasą AAA oporów toczenia. Dzięki temu zestaw składający się z ciągnika siodłowego i naczepy wyposażony w opony tej gamy i używany w transporcie dalekobieżnym pozwala zaoszczędzić nawet 1 litr paliwa na 100 kilometrów bez utraty trwałości ogumienia.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Opinie użytkowników są jednoznaczne – gama opon MICHELIN X LINE Energy gwarantuje rzeczywiste oszczędności paliwa w transporcie dalekobieżnym.

 

Z oponą MICHELIN X LINE Energy D2 315/70 R 22.5, pierwszą oponą na oś napędową klasy A oporów toczenia według europejskich norm etykietowania, Michelin oferuje przewoźnikom pierwszą kompletną gamę opon klasy AAA oporów toczenia na wszystkie osie. MICHELIN X LINE Energy F 385/55 R 22.5 na oś prowadzącą i MICHELIN X LINE Energy T 385/55 R 22.5 na osie naczep również otrzymały klasę A.

 

W porównaniu do poprzedniej generacji opon MICHELIN X LINE Energy (klasy BBA) montaż nowej gamy na całym pojeździe pozwala zaoszczędzić do 1 l paliwa na 100 km i tym samym obniżyć emisję CO2 o 2,66 kg. Średnia oszczędność paliwa z tego tytułu wyniesie 1 610 euro w pierwszym życiu opony (przed pogłębianiem i bieżnikowaniem). Wraz z oszczędnościami na paliwie opony zachowują pozostałe osiągi opon Michelin, czyli przebieg w km oraz bezpieczeństwo użytkowania.

 

Opony gamy MICHELIN X LINE Energy klasy AAA na wszystkie osie – prowadzącą, napędową i wleczoną – powstały w oparciu o innowacyjne technologie:

 

– REGENION: Elementy rzeźby bieżnika uzyskane w wulkanizacji w formach wydrukowanych w technologii 3D regenerują się z każdym kilometrem, zapewniając optymalną przyczepność opony w każdych warunkach przez cały okres jej użytkowania. Wraz ze zużywaniem się bieżnika odsłaniają się w nim nowe rowki gwarantujące nieprzerwaną mobilność.

 

SILICION: Innowacyjna mieszanka gumy Pierwsze opony ciężarowe zawierające krzemionkę w bieżniku, która znacząco zmniejsza opór toczenia opony oraz obniża zużycie paliwa pojazdu.

 

– INFINICOIL: Kord stalowy o długości aż do 400 metrów nawinięty wzdłuż osi toczenia opony tworzy opasanie zwiększające stabilność opony w całym okresie eksploatacyjnym. Opona z technologią InfiniCoil cechuje się większą wytrzymałością, wyższym indeksem nośności i większym bezpieczeństwem użytkowania w trudnych warunkach drogowych.

 

– CARBION: Mieszanka gumy powstała w innowacyjnym procesie łączenia składników w fazie ciekłej. Mieszanka charakteryzuje się większą jednorodnością z korzyścią dla trwałości, a zatem przebiegu opony.

 

MICHELIN X LINE ENERGY T

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
Truck & Van 03/2021
TSL Biznes 03/2021
C