Konieczność zagwarantowania dostaw niezbędnych towarów sprawia, że świat transportu, a wraz z nim sieć serwisowa IVECO, nie mogą się zatrzymać. Wspierając wysiłki logistyków, wszyscy autoryzowani dealerzy oraz warsztaty IVECO pozostają do ich dyspozycji.

Technicy i mechanicy IVECO dokładają starań, aby zapewnić klientom jak najlepszy poziom usług. Tam, gdzie jest to możliwe, przeprowadzają zdalną diagnostykę i naprawę pojazdów IVECO S WAY oraz nowego IVECO Daily, dzięki czemu są one w ciągłym ruchu i nie wymagają wizyt w warsztacie.

Wszystkie warsztaty wdrażają wytyczne lokalnych Ministerstw Zdrowia w zakresie higieny i bezpieczeństwa, wprowadziły rygorystyczne środki w zakresie utrzymywania czystości w placówkach oraz regularnie aktualizują procedury zgodnie z najnowszymi zaleceniami. 

W sytuacjach niezwiązanych z nagłymi awariami, IVECO zaleca klientom umawianie wizyt w najbliższym warsztacie. W sytuacji awaryjnej placówki IVECO będą podejmować interwencję tak szybko, jak to możliwe. W przypadku napraw tego rodzaju IVECO będzie wspierać swoich klientów za pośrednictwem usługi Assistance Non Stop.

W tych niespotykanych okolicznościach i trudnych czasach firma IVECO pragnie zrobić, co tylko w jej mocy, aby wspierać bohaterów, którzy przejeżdżają tysiące kilometrów, utrzymując sprawne działanie łańcucha dostaw żywności i środków sanitarnych. Tylko razem będziemy niepokonani – brzmi oficjalny komunikat firmy.