Iveco uczestniczy w wystawie Bauma 2019 odbywającej się w Monachium w dniach 8 –14 kwietnia 2019 r., gdzie na wspólnym stoisku z firmą CASE Construction Equipment prezentuje swoją ofertę dla sektora budowlanego.

Wystawione pojazdy reprezentują ofertę marki uwzględniając wszelkie zadania transportowe, w tym eksploatację w kamieniołomach, recyklingu oraz budownictwie miejskim i drogowym. Goście stoiska mogą obejrzeć między innymi terenowy samochód ciężarowy Iveco Astra HHD9, gamę pojazdów Stralis X-Way opracowaną specjalnie z myślą o logistyce materiałów budowlanych, a także nową generację Daily 4×4.

Na stoisku podzielonym na strefy odpowiadające poszczególnym sektorom — kamieniołomom, recyklingowi, budownictwu miejskiemu i budowie dróg — firma prezentuje pojazdy, które wraz ze sprzętem CASE tworzą kompletne rozwiązania zaspokajające specyficzne wymagania klientów z tych sektorów.

Doskonałym rozwiązaniem dla sektora recyklingu jest zasilany gazem ziemnym ciężarowy Stralis NP 6×2 z żurawiem i wywrotką. Samochód oferuje ładowność i osiągi porównywalne z odpowiednikiem wyposażonym w silnik zasilany olejem napędowym, wyróżniając się jednocześnie wyjątkowo niską emisją zanieczyszczeń i hałasu. Zaledwie 71 dB (test Piek Quiet Truck) to ważny atut w przypadku pojazdu używanego do zbiórki odpadów w miastach, często w godzinach nocnych lub wczesno-porannych. Cecha ta, w połączeniu z wyjątkową zwrotnością, kompaktowymi wymiarami oraz dużą ładownością, sprawia, że Stralis NP w tej konfiguracji doskonale sprawdza się nawet w ciasnych uliczkach miast.

Podwozie Stralis X-Way 6×4 z trójstronną wywrotką, eksponowane w strefie budownictwa drogowego, reprezentuje ofertę Iveco opracowaną specjalnie na potrzeby transportu materiałów budowlanych zarówno po drogach, jak i w terenie. W modelu tym najlepsze rozwiązania służące obniżeniu zużycia paliwa i podwyższeniu poziomu bezpieczeństwa połączono z powszechnie znaną terenową solidnością najwytrzymalszych konstrukcji Iveco, zapewniając wysoką wydajność, największą w tej klasie ładowność i wyjątkowo niski całkowity koszt posiadania. To pojazd, na którym można polegać w trudnych warunkach placu budowy. Prezentowany egzemplarz jest dostępny z dołączanym hydrostatycznym napędem przedniej osi. Zdecydowanie zwiększa to jego zdolności terenowe pozwalając na eksploatację w trudnych warunkach, a gdy układ jest wyłączony – zapewnia niskie zużycie paliwa i niską emisję hałasu podczas jazdy szosowej.