Groupe PSA na polskim rynku konsekwentnie wdraża strategie obsługi posprzedażne. Zapewnia dalszy rozwój marek, takich jak, Distrigo, Eurorepar Car Serwis i Eurorepar oraz powiększa ofertę produktów i usług.

Groupe PSA stale dynamicznie się rozwija, również w obszarze usług posprzedażnych, niezwykle ważnych ze względu na utrzymanie poczucia lojalności naszych obecnych klientów oraz pozyskania nowych, także tych posiadających samochody innych marek. Wprowadzona przez grupę oferta sprawnej dystrybucji części zamiennych oraz produktów towarzyszących najwyższej jakości, a także zapewnienie sieci wielomarkowych warsztatów i serwisów, oferujących kompleksowe usługi jest odpowiedzią na oczekiwania klientów różnych marek na rynku, na którym 90% parku samochodowego to auta powyżej 2 lat – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce.

W dniu 3 października w Warszawie odbyło się spotkanie należącej do Groupe PSA sieci warsztatów Eurorepar Car Serwis. Przy tej okazji Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce, oraz Piotr Karaszewicz, dyrektor serwisu i części zamiennych Groupe PSA w Polsce, zaprezentowali dotychczasowe działania grupy na polskim rynku obsługi posprzedażnej oraz plany na przyszłość.