Ford rozpoczyna nową akcję reklamową zatytułowaną „Go Electric”, w celu pokazania europejskim kierowcom całkowicie zelektryfikowany transport przyszłości. Spotkanie rozpocznie w londyńskim Marble Arch, następnie trafił na kolejne rynki europejskie. Go Electric oferuje praktyczne, angażujące działania mające na celu de-mistyfikację elektryfikacji i wzbudzenie zaufania konsumentów.

Klienci Forda w Europie będą mogli wybierać spośród 18 zelektryfikowanych pojazdów do końca 2021 roku. W pełni elektryczne Mustang Mach-E napędza szybko poszerzający się asortyment zelektryfikowanych pojazdów Forda. Firma obiecuje dostarczać zelektryfikowane opcje do wszystkich przyszłych pojazdów osobowych. Ford ogłosił plany wprowadzenia 1000 stacji ładowania w zakładach Forda w całej Europie. Firma jest członkiem założycielem i udziałowcem konsorcjum szybkich ładowarek IONITY i zapewni klientom dostęp do największej sieci publicznych stacji ładowania w Europie.

Na inauguracyjnym wydarzeniu Go Electric Stuart Rowley, prezes Ford of Europe, wezwał rządy, przemysł i instytucje aby wspierały elektryfikację za pomocą szybkiej rozbudowy publicznej infrastruktury ładowania.