Elflein poszerza swoją flotę o 61 naczep Kögel

C

11-01-2018

Firma Elflein Spedition & Transport GmbH z siedzibą w Bambergu i oddziałami w Lipsku, Oelsnitz, Hermsdorfie, Bor (CZ) i Nyrany (CZ), poszerza swoją flotę o 61 naczep Kögel. Nowe naczepy stanowią przygotowanie firmy do przyszłej współpracy z klientami z najróżniejszych branż, takich jak usług just-in-time w przemyśle motoryzacyjnym czy papierniczym i drukarskim.

Firma Elflein Spedition & Transport GmbH z siedzibą w Bambergu i oddziałami w Lipsku, Oelsnitz, Hermsdorfie, Bor (CZ) i Nyrany (CZ), poszerza swoją flotę o 61 naczep Kögel. Nowe naczepy stanowią przygotowanie firmy do przyszłej współpracy z klientami z najróżniejszych branż, takich jak usług just-in-time w przemyśle motoryzacyjnym czy papierniczym i drukarskim.

Firma Elflein świadczy usługi w zakresie transportu, transportu systemowego (JIT/JIS), logistyki i magazynowania oraz outsourcingu usług transportowych i magazynowych. Zakup nowych naczep Kögel Euro Trailer Mega Rail oraz 2-osiowych naczep Mega to słuszna decyzja — firma Elflein nie tylko obniża w ten sposób koszty eksploatacji i paliwa, lecz również przyczynia się do ochrony środowiska.

O cztery miejsca paletowe więcej — naczepy Kögel Euro Trailer Mega Rail

PROMOCJA

PROMOCJA

Każda z dziesięciu nowych naczep Euro Trailer Mega Rail mieści ogółem 37 europalet. Oznacza to dodatkowe cztery miejsca paletowe w porównaniu ze standardową naczepą Mega. Przekłada się to na korzyści ekologiczne i ekonomiczne: do 10% oszczędności paliwa i zmniejszenie do 10% emisji CO2, a do tego — przy wykorzystaniu na poziomie 80% — co dziesiąty przejazd staje się zbędny. Zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w Niemczech te przedłużone naczepy mogą być stosowane również w transporcie intermodalnym. Krawędzie dla chwytaków wbudowane w ramę, zabezpieczenie plandeki przed szczękami chwytaków oraz specjalne osie w wersji Rail sprawiają, że modele Euro Trailer Mega Rail sprawdzają się idealnie przy przeładunku kolejowym.

Optymalne zabezpieczenie ładunku uzyskuje się dzięki zastosowaniu standardowego obrzeża ramy Vario-Fix z 15 parami mocowań o nośności 2000 kg na mocowanie. Na życzenie naczepy Euro Trailer Mega Rail wyposażono zgodnie z normą Daimler 9.5. Wymaga ona między innymi zastosowania ogranicznika palet i podwójnej ściany czołowej. Kolejnymi elementami wyposażenia indywidualnego są wyposażenie RoRo do transportu statkiem lub promem, skrzynki narzędziowe, światła obrysowe LED, światła zespolone LED i wiele innych.

Kögel Mega z dwiema osiami 10-tonowymi

2-osiowe naczepy Kögel, optymalnie przystosowane do dostaw w branży motoryzacyjnej, są wyposażone we wzmocnioną ramę dedykowaną dla 10-tonowych osi. Zapewnia to takie korzyści, jak obniżona masa własna, cichsza praca dzięki większemu rozstawowi osi 1810 mm oraz niższe koszty eksploatacji i paliwa. Wysokość wewnętrzna wynosząca trzy metry oraz hydrauliczny mechanizm podnoszenia dachu wchodzący w skład seryjnego wyposażenia naczepy umożliwiają załadunek i rozładunek trzech ustawionych piętrowo metalowych skrzyniopalet. Zwiększa to boczną i tylną wysokość przeładunku do ponad trzech metrów. Standardowa, zintegrowana plandeka dachowa Kögel dodatkowo ułatwia manipulację ładunkami przy otwartym dachu. Dzięki zastosowaniu zintegrowanych linek z plandeką dachową, luźno zwisające linki należą już do przeszłości. Tym samym wyeliminowana została możliwość zahaczenia linek o ładunek.

Naczepy typu Mega posiadają certyfikat DIN EN 12642 kod XL i mogą zostać opcjonalnie wyposażone do transportowania ładunków związanych z branżą motoryzacyjną zgodne z normą Daimler 9.5. Kolejnymi elementami wyposażenia indywidualnego są: system podnoszenia drugiej osi, skrzynki narzędziowe, światła obrysowe LED, światła zespolone LED, pakiet zabezpieczeń do załadunku częściowego i wiele więcej. We wszystkich 61 naczepach Kögel cała rama pojazdu jest chroniona technologią nanoceramiczną oraz powłoką KTL, pokrytą następnie warstwą lakieru UV.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
Truck & Van 03/2021
TSL Biznes 03/2021
C