Usługi mobilne stają się coraz częstszym narzędziem ułatwiającym działalność firm transportowych. Łatwe w użyciu, wszechstronne i przejrzyste oraz zoptymalizowane aplikacje zapewniają duże wsparcie w podróży.

Poprawiona i uzupełniona o nowe funkcje aplikacja mobilna SH Connect firmy SAF-Holland może teraz wyszukiwać warsztaty i dealerów części zamiennych w promieniu 200 km od aktualnej lokalizacji użytkownika. Aplikacja pomaga także w nawiązaniu kontaktu z przedstawicielem firmy SAF-Holland a także poinformuje o prowadzonych szkoleniach.

„Nasza aplikacja SH Connect jest coraz bardziej popularna i wprowadzamy ją jako stały element naszej oferty. Nieustannie pracujemy nad nowymi funkcjami, abyśmy mogli zapewnić jeszcze lepsze wsparcie dla naszych klientów”, mówi Nicolas Pütz, Manager Digital Solutions.

Aplikacja SAF-HOLLAND jako niestandardowe wsparcie na drodze
SH Connect zainstalowana w telefonie komórkowym może teraz zapewnić pomoc na drodze jeszcze szybciej. Aplikacja znajduje autoryzowane warsztaty i sprzedawców części marki SAF. Zmieniona aplikacja korzysta również z bieżącej lokalizacji w celu nawiązania kontaktu z przedstawicielem SAF-Holland lub pomaga w znalezieniu odpowiedniego kursu szkoleniowego. Oferty wybierane są indywidualnie dla danej lokalizacji i sugerowane są wyniki w pobliżu. Dzięki temu użytkownicy mogą zobaczyć pobliskie kontakty i szkolenia czy kursy bez skomplikowanego przewijania i wyszukiwania.

Aplikacja SAF-HOLLAND popularnym narzędziem na świecie.
Pierwotnie uruchomiona w języku niemieckim i angielskim teraz dostępna jest w 15 językach w tym także po polsku. SH Connect łączy liczne funkcje a przejrzysta struktura menu daje posiadaczowi szybki przegląd funkcji. Użytkownicy mogą znaleźć informacje o programach szkoleniowych SAF-Holland umożliwiając zarejestrowanie się bezpośrednio z telefonu na wybrane kursy. Najważniejsze kontakty w 15 krajach europejskich mogą być znalezione za pomocą kilku dotknięć. Jeżeli użytkownik potrzebuje części zamiennej skanuje kod na odpowiednim podzespole za pomocą czytnika kodów QR zintegrowanego z aplikacją SH Connect i w ciągu kilku sekund, odpowiedni produkt ze wszystkimi istotnymi szczegółami jest otwierany w elektronicznym katalogu. Po pomyślnym zalogowaniu się do systemu użytkownik może zamówić wymaganą część zamienną bezpośrednio z tabletu czy smartfona. Zmieniona aplikacja zawiera również podręcznik warsztatowy z funkcją pomocy, filmy oraz dokumentację w tym instrukcje napraw.