Anwin S.A. pozyskał środki na realizację planów rozwoju sieci stacji paliw pod marką MOYA. Pieniądze zapewni Bank Gospodarstwa Krajowego na podstawie podpisanej umowy kredytu. Wysokość nowej linii kredytowej przeznaczonej na inwestycje na najbliższy rok to ok. 140 mln zł.

Umowa zawarta pomiędzy Anwin S.A. a Bankiem Gospodarstwa Krajowego zapewnia środki na realizację planów rozwoju sieci stacji paliw MOYA. Cieszymy się, że polski bank wspiera rodzime firmy. Dzięki temu, że BGK już po raz trzeci nam zaufał, możemy rosnąć w siłę poprzez budowę i akwizycję zarówno pojedynczych stacji, jak i całych sieci – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu ANWIM S.A. – Według strategii rozwoju spółki, do końca 2023 roku w ramach sieci będzie działało min. 350 stacji paliw rozlokowanych w całej Polsce. Wierzę, że środki, które pozyskaliśmy przyczynią się do jeszcze większej dynamiki rozwoju sieci i mam nadzieję, że uda się zrealizować te ambitne założenia – dodaje Rafał Pietrasina.

Pomagamy rozwijać się każdej firmie – od start-upów, po największe przedsiębiorstwa. Cieszymy się, że nasze rodzime firmy budują swoją przewagę konkurencyjną. Inwestycje Anwin S.A. w sieć stacji paliw to z jednej strony nowe miejsca pracy, a z drugiej ułatwienie dla kierowców. To ważne aspekty z perspektywy Banku Gospodarstwa Krajowego, którego misją jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego kraju – mówi Piotr Pokropek, dyrektor Regionu Mazowieckiego BGK.

MOYA jest szóstą pod względem wielkości siecią stacji paliw w Polsce. Wśród 217 usytuowanych w miastach, przy głównych trasach tranzytowych i drogach lokalnych stacji paliw znajdują się placówki własne o tradycyjnej obsłudze oraz automatyczne i franczyzowe.

MOYA to nie tylko sprzedaż paliw. To również koncept gastronomiczny Caffe MOYA, dzięki któremu można zrobić sobie smaczną przerwę w podróży. To również sklepy, które zapewniają niezbędne zaopatrzenie. Dla naszych klientów biznesowych mamy program flotowy MOYA Firma i wachlarz różnych benefitów płynących z korzystania z naszych stacji paliw – podkreśla Monika Ostaszewska, marketing manager Anwin S.A.