Najnowszy Duster, który już w momencie wejścia na rynek zdobył uznanie klientów, został zaprojektowany, przetestowany i wyprodukowany w Rumunii. Od 50 lat pracownicy Dacii przyczyniają się do sukcesu i budują firmę przyszłości dzięki swoim umiejętnościom, zaangażowaniu i pracy zespołowej. To dzięki ich pasji samochody Dacia są atrakcyjne, wysokiej jakości i oferowane w przystępnej cenie. Obecnie gama stworzona i produkowana w Rumunii jest filarem strategicznego planu Grupy Renault „Drive the Future”.

 PODEJŚCIE DO SAMOCHODU
Niezawodne, nowoczesne i niedrogie samochody to główna idea programu Global Access Grupy Renault. Program, zainicjowany w 2004 roku wraz z modelem Logan, przełamuje kanony przemysłu motoryzacyjnego i proponuje nowe podejście do projektowania samochodów. W ciągu ostatnich 15 lat Grupa Renault zgromadziła unikatowe know-how, wzbogacone wprowadzeniem na rynek rosyjski modelu Kaptur oraz modelu Kwid na rynek indyjski i południowoamerykański. Program Global Access jest filarem strategii globalnego rozwoju Grupy Renault, która zakłada dalszy rozwój gamy pojazdów oraz docelową roczną sprzedaż na poziomie dwóch milionów pojazdów do 2022 roku.

DACIA W LICZBACH

  •  marka obecna na 44 rynkach
  •  5 milionów samochodów sprzedanych od 2004 roku
  • prawie 5 milionów fanów na Facebooku
  • Sandero liderem na rynku klientów indywidualnych w Europie w 2017 roku