50 LAT MARKI DACIA

C

07-07-2018


Najnowszy Duster, który już w momencie wejścia na rynek zdobył uznanie klientów, został zaprojektowany, przetestowany i wyprodukowany w Rumunii. Od 50 lat pracownicy Dacii przyczyniają się do sukcesu i budują firmę przyszłości dzięki swoim umiejętnościom, zaangażowaniu i pracy zespołowej. To dzięki ich pasji samochody Dacia są atrakcyjne, wysokiej jakości i oferowane w przystępnej cenie. Obecnie gama stworzona i produkowana w Rumunii jest filarem strategicznego planu Grupy Renault „Drive the Future”.

 PODEJŚCIE DO SAMOCHODU
Niezawodne, nowoczesne i niedrogie samochody to główna idea programu Global Access Grupy Renault. Program, zainicjowany w 2004 roku wraz z modelem Logan, przełamuje kanony przemysłu motoryzacyjnego i proponuje nowe podejście do projektowania samochodów. W ciągu ostatnich 15 lat Grupa Renault zgromadziła unikatowe know-how, wzbogacone wprowadzeniem na rynek rosyjski modelu Kaptur oraz modelu Kwid na rynek indyjski i południowoamerykański. Program Global Access jest filarem strategii globalnego rozwoju Grupy Renault, która zakłada dalszy rozwój gamy pojazdów oraz docelową roczną sprzedaż na poziomie dwóch milionów pojazdów do 2022 roku.

PROMOCJA

PROMOCJA

DACIA W LICZBACH

  •  marka obecna na 44 rynkach
  •  5 milionów samochodów sprzedanych od 2004 roku
  • prawie 5 milionów fanów na Facebooku
  • Sandero liderem na rynku klientów indywidualnych w Europie w 2017 roku











 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
Truck & Van 03/2021
TSL Biznes 03/2021
C