25 korzyści na 25-lecie Scania w Polsce

C

10-03-2020


Z okazji dwudziestopięciolecia istnienia na polskim rynku Scania uruchomiła kampanię sprzedażową dla swoich klientów w Polsce. Ci, którzy są zainteresowani zakupem nowego pojazdu, w ramach kampanii jubileuszowej Scania zyskują dostęp do pakietu 25 korzyści.

Ćwierć wieku na polskim rynku to dobry powód by świętować. Scania, by ten jubileusz podkreślić, wprowadza specjalną ofertę sprzedaży, a w niej: dofinansowanie do zakupu pojazdu, specjalne ceny na umowy obsługowe,  obsługowo-naprawcze i kontrakty Connected Services, dodatkowe pakiety specyfikacyjne oraz preferencyjne warunki finansowania w Scania Finance Scania Sp. z o. o. Pojazdy zamówione w ramach kampanii zostaną dostarczone z jubileuszowym logotypem. 

Kampania obejmuje ciągniki i podwozia długodystansowe o konfiguracji 4X2, 6X2 i 6X2*4, z silnikiem 13- lub 16-litrowym, z kabiną sypialną R, S lub G. W sumie 500 pojazdów.

PROMOCJA

PROMOCJA

Początki firmy Scania Polska sięgają 1995 r. Obecnie sieć serwisową tworzy 40 obiektów i ok. 1000 wykfalifikowanych pracowników, w tym blisko 850 mechaników, przedstawicieli handlowych i pracowników BOK.

Cieszymy się, że możemy być częścią sukcesu polskich przewoźników, dostarczając im kompleksowe, zrównoważone rozwiązania transportowe oraz dostęp do rozwiniętej sieci serwisowej – komentuje Tomasz Cwalina, dyrektor sprzedaży samochodów ciężarowych Scania Polska S.A. Obecnie oferta Scania jest najbogatsza w historii i obejmuje również pojazdy z alternatywnymi układami napędowymi. Dotyczy to zarówno ciężarówek, jak i autobusów.

Więcej informacji o kampanii sprzedażowej Scania pt. „25 korzyści na 25-lecie Scania w Polsce” na stronie www.scania.pl.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
Truck & Van 03/2021
TSL Biznes 03/2021
C