10-lecie EUROPART Polska

C

28-02-2018

W tym roku mija 10 lat odkąd firma EUROPART zaistniała na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w 2008 roku, kiedy to powstała spółka joint venture w wyniku współpracy partnerskiej EUROPART oraz PROTYL-Serwis 44 sp. z o.o. EUROPART Polska dziś to ponad 220 osób zatrudnionych w 26 oddziałach własnych oraz agencyjnych. Siedzibą firmy jest niezmiennie Wieluń, gdzie znajduje się główny magazyn. Magazyn centralny mieści się w niemieckim Werl, skąd produkty są dystrybuowane do Polski a także do 300 punktów sprzedaży w 28 krajach w całej Europie oraz na świecie.

W tym roku mija 10 lat odkąd firma EUROPART zaistniała na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w 2008 roku, kiedy to powstała spółka joint venture w wyniku współpracy partnerskiej EUROPART oraz PROTYL-Serwis 44 sp. z o.o. EUROPART Polska dziś to ponad 220 osób zatrudnionych w 26 oddziałach własnych oraz agencyjnych. Siedzibą firmy jest niezmiennie Wieluń, gdzie znajduje się główny magazyn. Magazyn centralny mieści się w niemieckim Werl, skąd produkty są dystrybuowane do Polski a także do 300 punktów sprzedaży w 28 krajach w całej Europie oraz na świecie.

Największym atutem firmy są pracownicy, którzy od wielu lat zapewniają naszym klientom profesjonalną obsługę, fachowe doradztwo i pomoc. Odznaczają się wysokim poziomem wiedzy branżowej, którą nieustannie poszerzają poprzez uczestnictwo w szeregu szkoleń. – mówi Robert Krawczyk, Prezes Zarządu EUROPART Polska.

EUROPART jest jedyną firmą na rynku polskim, która produkty pod własnym brandem markuje swoją nazwą. Obecnie asortyment marki własnej obejmuje 7500 artykułów i każdego roku powiększa się o kolejne 500, dlatego oferowane rozwiązania dostosowane są do wszelkich potrzeb i wymagań. Pod marką EUROPART Premium Parts klientom dostarczany jest szeroki asortyment w dziedzinie chemii, wyposażenia i urządzeń do warsztatów, elementów montażowych, bezpieczeństwa pracy i wiele innych niezbędnych w codziennej pracy zakładu.

PROMOCJA

PROMOCJA

Co warto podkreślić, wizja oparta na wysokojakościowych produktach przynosi wymierne korzyści, czego dowodem jest m.in. niewielki odsetek reklamacji, który w tej chwili wynosi mniej niż 0,027 proc. Tak niski poziom reklamacji jest rezultatem wieloletnich doświadczeń zarówno na rynku polskim, jak również naszego partnera EUROPART INTERNATIONAL na rynku niemieckim, gdzie działa od 70lat.– dodaje Robert Krawczyk.

W związku z urodzinami EUROPART Polska planuje ciekawe promocje i konkursy a na początku kwietnia odbędzie się premiera jubileuszowego filmu. Poza świętowaniem w 2018 roku zaplanowane są również kolejne inwestycje, m.in., otwarcie kolejnych oddziałów.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
Truck & Van 03/2021
TSL Biznes 03/2021
C