Advertisement

Najnowsze wydania

testowa góra

„Means of Transportation” - najnowsza kampania 3M

vhb-1Przed profesjonalistami branży transportowej stoją różne wyzwania: zmniejszenie emisji CO2, rygorystyczne wymagania produkcyjne, wprowadzenie ekologicznych materiałów czy pojazdów autonomicznych. Wykorzystane do produkcji produkty muszą przede wszystkim zapewnić użytkownikom pojazdów komfort i bezpieczeństwo, a jednocześnie być przyjazne dla środowiska. Firma 3M tworzy rozwiązania dopasowane do potrzeb i wymagań klientów, łącząc ze sobą innowacje z 46 platform technologicznych, co sprzyja poszukiwaniu nowości. Obecnie proponuje branży transportowej trzy innowacyjne marki produktów, które są także bohaterami najnowszej kampanii skierowanej do producentów środków transportu: VHBTM, CubitronTM i PeltorTM.

 

„Means of Transportation” to najnowsza kampania skierowana do producentów środków transportu: pociągów, autobusów, samochodów i innych pojazdów, promująca rozwiązania technologiczne proponowane przez lidera innowacji dla przemysłu– firmę 3M. Jej bohaterami są trzy najważniejsze dla tej branży marki produktów: VHBTM, CubitronTM i PeltorTM. Usprawniają one pracę producentów środków transportu i sprawiają, że jest ona bezpieczniejsza. Jednocześnie wspomniane produkty poprawiają komfort użytkowania konsumentów – pasażerów środków transportu. Ponadto przy opracowywaniu swoich technologii, 3M priorytetowo bada ich oddziaływanie na środowisko naturalne, dzięki temu innowacje idą w parze z ekologią. Kompilacja tych składowych stojących za każdym produktem to dla klientów 3M gwarancja sukcesu.

 

3M to innowacyjna, międzynarodowa firma, nieustająco poszukująca nowych, innowacyjnych rozwiązań, które po wdrożeniu zmieniają codzienne życie setek milionów ludzi. Celem najnowszej kampanii Means of Transportation jest pokazanie klientom firmy, jak nasze produkty wpływają na poprawienie warunków i jakości ich pracy oraz w jaki sposób ich stosowanie wpływa na poprawę stanu środowiska. Nasze rozwiązania to wdrożona w praktykę wiedza, która pozwala nam dalej się rozwijać – mówi Marcin Domański, Specjalista ds. rozwoju rynku.

 

Akcja prowadzona przez 3M Poland rozpoczęła się we wrześniu br. i potrwa do końca roku. Kierowana jest przede wszystkim do konstruktorów, inżynierów procesów, pracowników działów zakupów, ale także do ekspertów ds. BHP oraz użytkowników końcowych, czyli pracowników zakładów produkcyjnych. To właśnie oni, wykonując swoje codzienne obowiązki, najwięcej korzystają z technologii 3M. Kampania pozwoli im zrozumieć, jak wybór konkretnych produktów wpływa na efektywność i jakość ich pracy. W ramach kampanii zaplanowano szeroką komunikację online, która pozwoli dotrzeć do grupy docelowej oraz zaangażować jej odbiorców. Będzie to możliwe dzięki działaniom display programmatic, nowoczesnemu wykorzystaniu możliwości geotrappingu, który pozwala dotrzeć do stosownych użytkowników oraz działaniom mailingowym B2B. Ponadto kampania będzie obecna na portalach branżowych oraz w kanałach społecznościowych, gdzie będzie zachęcała czytelników do pogłębienia swojej wiedzy o produktach 3M na dedykowanych stronach. Celem kampanii jest pokazanie firmy 3M jako partnera, który pomaga swoim klientom osiągnąć cel i cieszyć się sukcesem w przyszłości.

 

Kampanię Means of Transportation wspierać będzie także konkurs skierowany do profesjonalistów branży produkcji środków transportu. Pierwszy etap, podzielony na cztery kategorie: inżynieria, zakupy, produkcja i bhp, polega na trzech pytaniach, które sprawdzą wiedzę uczestników o produktach używanych na co dzień w pracy. Zachętą może być nagroda gwarantowana, którą jest kod na film do obejrzenia na platformie IPLA. Natomiast najciekawsze odpowiedzi na pytanie konkursowe „Jakie rozwiązanie 3M mogłoby być zastosowane w pojeździe przyszłości?” będą brane pod uwagę w rywalizacji o nagrodę główną. Zwycięzca otrzyma MacBooka Pro z programem AutoCAD. Produkty 3M codziennie wspierają pracę naszych klientów, którzy doceniają zastosowane w nich innowacyjne rozwiązania oraz wysoką jakość. Dlatego to właśnie do profesjonalistów i specjalistów branży kierujemy naszą najnowszą kampanię Means of Transportation - mówi Marcin Domański.

 

Najważniejszym dla branży transportowej produktem są taśmy 3M™ VHB™, które mogą być stosowane w konstrukcji środków transportu. Oczywisty jest ich walor estetyczny, ponieważ zapewniają one subtelnewykończenie i łatwe łączenie ze sobą różnorodnych materiałów. Ponadto są one odporne na ekstremalnie wysokie i niskie temperatury, drgania, wilgoć i promieniowanie UV, czyli wszystkie elementy towarzyszące transportowi. Taśmy stworzone przez 3M to dla producentów przede wszystkim alternatywa wobec śrub, nitowania i zgrzewania, co znacząco wpływa na zmniejszenie wagi pojazdów, a przez co obniża koszt ich utrzymania. Taśmy 3M™ VHB™ są na dodatek przyjazne dla środowiska: zmniejszona waga pojazdu oznacza redukcję emisji CO2. Autobusy jeżdżące po polskich drogach przez swój ciężar zużywają ogromne ilości paliwa, są ciężkie oraz nie zapewniają pasażerom komfortowej podróży. Użycie taśmy pozwala zmniejszyć masę autobusu nawet o 275 kg. Lżejszy o 2,5 proc. pierwotnej masy autobus to  aż 1,5 proc. oszczędności na paliwie, redukcja kosztów użytkowania o 0,6 proc., zniwelowanie hałasu o 41 proc. a wibracji o 30 proc. Tworząc nasze produkty myśleliśmy zarówno o komforcie bezpośrednich użytkowników pojazdów, ale także o korzyściach  producentów, którym spadają koszty produkcji autobusu.

 

 

Udostępnij