Najnowsze wydania

testowa góra

Strefa z charakterem

Info Pras Inter Cars Strefa z charakterem 20Liczne stoiska wystawców, bogaty program szkoleń, stoiska programów wsparcia i sieci Q-Service Truck – strefa ciężarowa podczas 16. Targów Inter Cars nie tylko przykuwała wzrok, ale i zatrzymywała na dłużej uwagę klientów spółki.

 

Istotnym elementem ekspozycji podczas 16. Targów części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów była strefa ciężarowa. W hali A skupili się czołowi dostawcy spółki, oferujący części do pojazdów użytkowych. Obecne w niej były również projekty Inter Cars i powiązane marki. Przy okazji Targów miała miejsce premiera nowego modelu Isuzu M21, a Feber zaprezentował naczepę NW49KD. Uwagę przykuwała też ekspozycja stale rosnącego w siłę Działu Agro. Ponadto nie zabrakło programów wsparcia, np. VIN Decoder, PlanBus i HaynesPro WorkshopData Truck. Z kolei w ciężarówce Show Truck przez dwa dni odbywały się szkolenia przygotowane przez Dział Szkoleń Inter Cars oraz dostawców, współpracujących z firmą. Wszystkie te elementy łączyło stoisko Truck Division, na którym obecni byli m.in. product managerowie spółki z rynku ciężarowego.

 

Nasze stoisko było pewnego rodzaju wyspą otoczoną stoiskami dostawców związanych z rynkiem ciężarowym. Wyróżniało się surową, ale jednocześnie nowoczesną formą. Było przestronne i zachęcało do odwiedzenia – podkreśla Piotr Nazorek, Dyrektor Działu Produktu RPU w Inter Cars. Niezaprzeczalnym atutem była z pewnością lokalizacja strefy ciężkiej, która znajdowała się w pierwszej hali od głównej bramy wejściowej. Klienci, wchodząc na teren Targów, od razu więc do nas trafiali i zatrzymywali się na dłużej – dodaje Tomasz Czarniecki, Dyrektor RPU Regionu Wschodniego w Inter Cars.

 

Info Pras Inter Cars Strefa z charakterem 19Warto podkreślić, że wraz z każdymi Targami strefa ciężarowa rośnie w siłę. Imponuje i liczba obecnych wystawców, i przygotowana przez nich ekspozycja. Cieszy fakt, że wielu dostawców Inter Cars, którzy posiadają w asortymencie części zarówno dla rynku osobowego, jak i ciężarowego, zdecydowało się na zdublowanie swoich stoisk, dzięki czemu specjaliści z danego segmentu mogli ich bez problemu odnaleźć i nawiązać kontakt. Te relacje były tym bardziej owocne, że oferta była wyjątkowo atrakcyjna. Klienci, oprócz tego, że przy okazji Targów załatwiali sprawy sprzedażowe, mieli możliwość porozmawiać z product managerami i bezpośrednio z dostawcami. Dla obu stron jest to bardzo cenne, bo to dobry moment na wymianę doświadczeń, uwag oraz informacji o wzajemnych oczekiwaniach – zauważa P. Nazorek.

 

Starania dostawców i działów Inter Cars nie poszły na marne i zostały docenione przez odwiedzających Targi. Ci nie tylko tłumnie odwiedzali strefę, ale i zatrzymywali się w niej na dłużej. Widziałem po klientach, że nasza strefa ciężarowa robiła bardzo duże wrażenie. Znajdowała się na samym środku, była bardzo rozbudowana – większa niż w poprzednich latach. Byliśmy doskonale widoczni, prezentując zarówno nasz asortyment z rynku ciężarowego, jak i sieć Q-Service Truck – Damian Kostro, Dyrektor Sprzedaży RPU w Inter Cars.

 

Strefa ciężarowa okazała się też miejscem, które sami klienci Inter Cars wykorzystali jako płaszczyznę do wspólnych spotkań i poznania się. Szczególnie było to zauważalne w przypadku członków sieci serwisowej Q-Service Truck, którzy tam rozmawiali i wymieniali się opiniami oraz doświadczeniami. Co więcej, na Targach pojawiło się też wiele warsztatów, które wykazywały zainteresowanie członkostwem w sieci i dopytywały o warunki, które trzeba w tym celu spełnić. Halę A i ekspozycję poświęconą segmentowi części do pojazdów ciężarowych licznie odwiedzali również przedstawiciele zagranicznych filii Inter Cars oraz klienci spółki spoza Polski.

 

Udostępnij