Najnowsze wydania

testowa góra

Valeo nie zwalnia tempa

logo valeoAż o 16% wzrosła wartość sprzedaży Grupy Valeo w pierwszej połowie 2017 roku, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Przychód ze sprzedaży wyniósł 9,5 mld euro.

 

 

 

 

Dzięki utrzymaniu tempa sprzedaży  - 4,697 mld euro w drugim kwartale 2017 wobec 4,767 mld euro w pierwszym kwartale – możliwe było zwiększenie marży operacyjnej do 754 mln euro, czyli o 17% więcej niż w okresie styczeń-czerwiec 2016. Zysk netto wzrósł o 20%, do 506 mln euro. Kluczową rolę w strukturze przychodów grupy Valeo stanowią dostawy na pierwszy montaż, które przyniosły w pierwszej połowie 2017 roku 8,235 mld euro.

 

Wraz ze sprzedażą rosną także zamówienia – aktualnie portfolio Valeo warte jest 14,9 mld euro (o 16% więcej niż przed rokiem), a dodatkowe 3 mld euro to zamówienia dla Valeo Siemens eAutomotive – nowej spółki, która projektuje i produkuje napędy elektryczne.

 

- Zgodnie z naszą strategią przyjętą w Londynie, w lutym 2017 roku, nasze wyniki w pierwszym półroczu bieżącego roku potwierdzają potencjał wzrostu rozwiązań ograniczających emisję CO2 oraz umożliwiających jazdę autonomiczną. Ostatnie sześć miesięcy to także udane włączenie spółki Ichikoh w skład Visibility Systems Business Group, co pozwoliło nam rozwinąć działalność w Azji. Bardzo cieszy mnie sukces Valeo Siemens eAutomotive, który pokazuje naszą zdolność do bycia liderem na szybko rozwijającym się rynku elektromobilności  - podsumował Jacques Aschenbroich, CEO i prezes zarządu Valeo.

 

valeo we care for you

 

Udostępnij