Advertisement

Najnowsze wydania

testowa góra

Nowa odsłona kampanii „Prawdziwe Oryginały"

TRW HCV image ErikZF Aftermarket ogłasza nową odsłonę kampanii TRW „Prawdziwe Oryginały”. Tym razem firma koncentruje się na podkreśleniu jakości i wytrzymałości części układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszenia do pojazdów użytkowych z serii TRW Proequip.

 

Zgodnie z koncepcją kampanii „Prawdziwe Oryginały”, jej twarzą został Erik Larsson – zawodowy kierowca ze Szwecji zajmujący się spedycją w rejonie koła podbiegunowego. Kampania multimedialna obejmuje krótki film oraz objaśnia, jak dzięki zapleczu technologicznemu Grupy ZF części marki TRW do pojazdów użytkowych są w stanie sprostać wyczerpującym testom w ciężkich warunkach.

 

Czerpiąc ze stuletniego doświadczenia

 

​„Prowadzenie pojazdu ciężarowego i jego skuteczne wyhamowanie stanowią wyjątkowe wyzwanie inżynieryjne. Najwyższej klasy eksperci już od ponad 100 lat pracują nad rozwojem oferty części skierowanych do pojazdów ciężarowych”   wyjaśnia Richard Adgey, Szef działu Inżynierii Produkcji.

 

„Każda część TRW przeznaczona do samochodów ciężarowych sprawdzana jest w ekstremalnych warunkach: w laboratorium, na torze oraz na drogach. Daje to pewność, że części te są niezawodne nawet w najtrudniejszych warunkach. Nasi klienci wymagają od nas produktów najwyższej jakości, które sprostają najcięższym wyzwaniom”.

 

Stworzone przez Prawdziwych Oryginałów dla innych Prawdziwych Oryginałów

 

Zgodnie z zamysłem kampanii, również w najnowszej jej odsłonie wystąpił „Prawdziwy Oryginał”. Tym razem gwiazdą został Erik Larrson, który dostarcza towary mieszkańcom i firmom w Szwecji w rejonie koła podbiegunowego.

 

Dynamiczna historia opowiada jak lokalni mieszkańcy polegają na Eriku, nie tylko w kwestii dostarczania artykułów pierwszej potrzeby. Dzięki jego pracy mogą liczyć na produktyi materiały potrzebne do codziennego funkcjonowania w ciężkim klimacie. Z kolei Erik polega na częściach TRW do pojazdów ciężarowych, dzięki którym może dotrzeć do swoich klientów. Historia Erika pokazuje jego zaufanie do marki w najtrudniejszych warunkach klimatycznych – wszystko po to, aby nie zawieść lokalnej społeczności na północy Szwecji.

 

Wyjątkowy asortyment

 

​Dostarczając wszelkiego typu systemy bezpieczeństwa do pojazdów każdej klasy, koncern ZF zdobył doświadczenie w zakresie znajomości materiałów oraz procesów ich produkcji, dzięki czemu produkowane części do pojazdów użytkowych odznaczają się odpowiednimi parametrami pracy, bezpieczeństwa oraz trwałości.

 

Klocki hamulcowe TRW do pojazdów użytkowych są produkowane z wysokiej jakości materiałów ciernych, gwarantujących idealną mieszankę. Aby spełnić wytyczne specyfikacji oryginalnego asortymentu (OE), oferta tarcz hamulcowych do pneumatycznego systemu hamulcowego obejmuje produkty z homologacją ECER90. Wśród części układu kierowniczego znalazła się natomiast wielokrotnie nagradzana innowacyjna końcówka drążka kierowniczego XCAP. Dzięki niewielkim rozmiarom jest mocniejsza i bardziej wytrzymała od poprzedniej wersji, a dodatkowa osłona przeciwpyłowa zapewnia jej lepszą ochronę. Zmniejszony moment obrotowy zapewnia też lepszy komfort kierowania.

 

Numer jeden w niezależnych testach

 

​W testach branżowych części TRW do układów kierowniczych i zawieszenia HCV otrzymały najwyższą oceną za trwałość, jakość i parametry – na przykład od Fraunhofer Institut w ramach testów trwałości i niezawodności układu, LBF, Darmstadt. Podkreśla to, jak ważne jest stosowanie w pojazdach ciężarowych części o specyfikacji wyposażenia oryginalnego (OE), w celu skrócenia przestojów związanych z koniecznością przeprowadzenia napraw w pojeździe.

 

Kampania na medal

 

​Koncepcja połączenia postaci „Prawdziwych Oryginałów” z rolą, jaką pełnią w firmie i pokazanie jak w szerszej perspektywie wpływają na siebie cieszy się niesamowitą popularnością. Tylko w 2016 roku kampania znalazła się w finale kilku najważniejszych konkursów branżowych, od kategorii najlepszej koncepcji marki po konkursy dla twórców reklam w motoryzacji i marketingu.

 

„Popularność tej kampanii jest bezpośrednio związana z tym, że pozwala ona ludziom odnieść się do pasji, jaką wkładają w swoją pracę. Mogą oni dostrzec, w jaki sposób zaangażowanie jednostki wpływa na efekt końcowy”   komentuje Bahar Freedman, Dyrektor działu Globalnej Strategii Marketingowej.

 

Materiały kampanii są skierowane do wszystkich poziomów globalnego łańcucha dostaw: dystrybutorów, warsztatów i użytkowników końcowych. Kampania jest prowadzona w następujących krajach: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii.

 

G4 Brake Pads  0001G4 Shock Absorbers  0001

Udostępnij